Дотоод удирдлагын систем гэж юу вэ?
Дотоод удирдлагын систем гэж юу вэ?: Дотоод удирдлагын систем нь байгууллагын дотоод үйл ажиллагааг зохицуулах, удирдах, хянах, болон автоматжуулахад зориулагдсан программ хангамжийн цогц шийдэл юм.
Дотоод удирдлагын систем гэж юу вэ?
Дотоод удирдлагын систем нь байгууллагын дотоод үйл ажиллагааг зохицуулах, удирдах, хянах, болон автоматжуулахад зориулагдсан программ хангамжийн цогц шийдэл юм. Энэхүү систем нь байгууллагын үр ашигтай ажиллагааг хангах, мэдээллийг хурдан шуурхай дамжуулах, болон удирдлагын шийдвэр гаргалтыг дэмжих зорилготой байдаг.
Үндсэн үүргүүд:
Мэдээлэл цуглуулах, боловсруулах, хадгалах: Байгууллагын бүхий л мэдээллийг нэг дор төвлөрүүлж, түүнийг боловсруулж хадгалдаг.
Үйл ажиллагааг автоматжуулах: Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хялбаршуулж, автоматжуулдаг.
Шийдвэр гаргалтыг дэмжих: Удирдлага шийдвэр гаргахад шаардлагатай мэдээллийг хурдан шуурхай өгөх.
Хяналт ба мониторинг хийх: Үйл ажиллагааны явц, гүйцэтгэлийг хянах, дүн шинжилгээ хийх боломжийг олгодог.
ERP SYSTEM 🚀
Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?
Программууд:
ERP (Enterprise Resource Planning) систем:
ERP (Enterprise Resource Planning) систем нь байгууллагын бүх нөөцүүдийг зохион байгуулж, нэгтгэж, хянах замаар үйл ажиллагааг хялбаршуулж, үр ашгийг нэмэгдүүлэхэд чиглэгдсэн программ хангамжийн иж бүрдэл юм.
- Нягтлан бодох бүртгэлийн үндсэн бүртгэлүүдийг хөтлөх.
- Бүтээгдэхүүн, үйл ажиллагааны өртгийг тооцоолох.
- Орлого, зарлага, ашгийн тайлан, мөнгөн урсгалын тайлан гаргах.
- Ажилтны хувийн мэдээлэл, гүйцэтгэлийн үнэлгээ, ажилд авах үйл явц.
- Цалин бодох, татвар тооцох.
- Сургалтын төлөвлөгөө, сургалтад хамруулах.
ERP SYSTEM 🚀
Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?
CRM (Customer Relationship Management) систем:
CRM (Customer Relationship Management) систем нь харилцагчидтай харилцаа холбоог удирдах, сайжруулах, өргөжүүлэх зорилготой программ хангамжийн шийдэл юм. CRM систем нь байгууллагын харилцагчийн мэдээллийг цуглуулах, хадгалах, боловсруулах, анализ хийхэд ашиглагддаг бөгөөд харилцагчийн харилцааны үр ашгийг дээшлүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг.
HRM (Human Resource Management) систем:
HRM (Human Resource Management) систем нь байгууллагын хүний нөөцийг удирдах, зохион байгуулах, хянах, хөгжүүлэхэд зориулагдсан программ хангамжийн цогц шийдэл юм. Энэхүү систем нь ажилтны мэдээлэл, цалин хөлс, сургалт хөгжил, гүйцэтгэлийн үнэлгээ зэрэг хүний нөөцийн олон төрлийн үйл ажиллагааг автоматжуулж, хялбаршуулдаг.
DMS (Document Management System):
DMS (Document Management System) систем нь байгууллагын баримт бичиг, файлуудыг удирдах, зохион байгуулах, хадгалах, хуваалцах, хянах, болон хамгаалахад зориулагдсан программ хангамжийн шийдэл юм. Эдгээр системүүд нь байгууллагын үйл ажиллагааг илүү үр дүнтэй, үр ашигтай болгоход тусалдаг.
Эдгээр программууд нь Монголд ажиллахад тохиромжтой байдаг бөгөөд хэрэглэгчдийн тодорхой шаардлага, бизнесийн хэмжээгээр ялгаатай функцийг санал болгодог. Хамгийн сайн программ сонгоход тухайн бизнесийн шаардлага, үйл ажиллагааны төрөл, болон хэрэглэгчийн дадлага журмыг нь харгалзан үзэх хэрэгтэй.
Мөн Workzone.mn компани нь Монгол байгууллага, компаниудад ERP системийг амжилттай нэвтрүүлж, байгууллагын дотоод бүртгэл, бизнесийн төлөвлөгөө, байгууллагын дотоод үйл ажиллагаа, алсын хараа, худалдаа үйлдвэрлэл, хүний нөөц, санхүү, тайлан, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, ажлын анализ зэрэг олон төрлийн үйлчилгээг нэг дор шийдвэрлэж өгдөг компани юм.
Link дээр дарж тус компанитай холбогдон өөрт болон өөрийн компанид хэрэгцээтэй үйлчилгээг түргэн шуурхай авч зорилгоо амжилттай хэрэгжүүлээрэй. Танд шинэ эрин үетэйгээ хөл нийлүүлэн амжилтыг гартаа атгах боломж ойрхон байна, Яараарай…