Жижиг дунд байгууллагын ERP систем

ЖИЖИГ ДУНД БАЙГУУЛЛАГЫН ДОТООД СИСТЕМ

| | | |
Шэйр хийж түгээх

Жижиг дунд байгууллагын дотоод систем бол 

  • Байгууллагын төлөвлөгөө
  • Бүртгэл
  • Харилцаа
  • Үйлчилгээ
  • Төлбөр тооцоо гэх мэт үйл ажиллагааны нэгдсэн мэдээллийн систем болон удирдлагын бодлого, төслийн удирдлага, маркетингийн төлөвлөгөө, санхүү гэх мэт хэрэгцээтэй мэдээллийг нэгтгэдэг систем юм. 

ERP SYSTEM 🚀

Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?

  • Санхүү
  • Хүний нөөц
  • Маркетинг
  • Тайлан

Жижиг дунд байгууллагын дотоод систем бол байгууллага доторх мэдээллийг цуглуулах, үйл ажиллагааг нэгтгэх, цуглуулах, боловсруулах, ашиглах, хадгалах зэргээр ашиглах программ хангамж юм.  Энэ систем нь бизнесийн бүх үйл ажиллагаанд бидний мэдээллийг хянах, удирдах, цуглуулах, шинээр мэдээлэл оруулах зэргээр хэрэглэгддэг. 

 

Мөн жижиг дунд байгууллагын дотоод систем нь байгууллага дахь бүх аж ахуйн нөөцийг нэгтгэж, байгууллагын үйл ажиллагааны бодлого, төслийн удирдлага, ажлын план, маркетингийн төлөвлөгөө стратеги, үйлчилгээний төлөв байдал, санхүү төлбөр тооцоо гэх мэт ажлуудыг нэгтгэж байдаг.

Ялангуяа энэ систем нь байгууллага, хамт олны ажлын тайлан бүртгэлийг нэгтгэж, үйл ажиллагааг нэг дороос дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах нөхцөлийг бүрдүүлэх боломжтой байх учиртай. Энэ систем нь байгууллагын бүх үйл ажиллагааг хянах, удирдах, мэдээлэл цуглуулах зэрэг ажлын хүрээнд ашиглагддаг. 

Байгууллага болгоны зорилго чиглэл, соёл, хандлага бүгд өөр боловч аливаа бизнес системтэй зөв явж байж илүү өргөжин тэлэх боломжтой. Аливаа зүйлийн суурь нь зөв байвал тэр чигээрээ зөв чиглэлээр явах юм. 

ERP SYSTEM 🚀

Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?

  • Санхүү
  • Хүний нөөц
  • Маркетинг
  • Тайлан

Тэгэхээр байгууллага болгон л жижгээс эхэлдэг. Жижиг юм чинь гээд хамаагүй, замбараагүй, системгүй байж болохгүй. Өөрөөр хэлбэл бизнесээ жижгээс нь эхлүүлэхдээ зөв системтэй байвал илүү сайн. 

Тэгэхээр байгууллагадаа жижиг гэлтгүй ERP системийг нэвтрүүлж, алдагдалгүй, ашигтай байдлаар байгууллагынхаа үйл ажиллагаа, санхүү, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчийн санал гомдол, үйлчилгээ зэрэг мэдээллийг цаг алдалгүй хянаад явбал маш сайн байх юм. 

Жижиг дунд байгууллага дахь ERP систем гэж юу вэ?

Жижиг дунд байгууллага дахь ERP систем нь байгууллагын бүх үйл ажиллагаанд гүйцэтгэх мэдээллүүдийг нэгтгэх, удирдах, шинээр мэдээлэл оруулах зэргээр хэрэглэгддэг. ERP систем нь үйл ажиллагаа тодорхойлох, зохицуулах, боловсруулах зэргээр хэрэглэгддэг. 

Жижиг дунд байгууллага дахь ERP систем нь ихэнхдээ ур чадвар, мэргэжлийн гэх зүйл шаардахгүйгээр амар хялбар, хэн ч хийж чадахуйцаар хийгдсэн байдаг систем юм. Энэхүү системд байгууллагын дотоод программууд, бүртгэлийн нэгдсэн мэдээлэл, үйл ажиллагааны орлого зардал, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчийн мэдээлэл, ажилтны мэдээлэл, баримт бичиг гээд байгууллагын бүх дотоод мэдээллийг агуулах боломжтой. 

Нэгж, алба хэлтэс болгон өөр өөр өнгө соёлтой биш, байгууллагыг анхнаас нь нэгтгэх, нэг хэлтэй болгох зорилго бүхий систем юм. 

ERP SYSTEM 🚀

Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?

  • Санхүү
  • Хүний нөөц
  • Маркетинг
  • Тайлан

Жижиг дунд байгууллагын дотоод ERP систем нь дараах зүйлсийг агуулдаг:

  • Үйл ажиллагааг нэгтгэх: ERP систем нь байгууллагын бүх үйл ажиллагааг нэгтгэдэг бөгөөд байгууллагын ажилтнууд, бүртгэл, санхүү, үйл ажиллагааг холбох асуудлыг шийдэхэд тусламж үзүүлдэг. 
  • Мэдээлэл цуглуулж, боловсруулах: ERP систем нь байгууллагын мэдээллийг цуглуулж, үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэхэд зориулагдсан. 
  • Үйл ажиллагааг зохицуулах: ERP систем нь байгууллагын үйл ажиллагааг зохицуулах, шинэ үйл ажиллагаа хэрэгжүүлэх, хянах зэрэгт хэрэглэгддэг. 
  • Бичиг баримт, төлбөр тооцоо: ERP систем нь баримт бичиг, төлбөр тооцоо, орлого, зардал, ашиг зэргийг тооцоолоход мөн тусална. 
  • Үйл ажиллагааны асуудлыг шийдвэрлэх: ERP систем нь байгууллагын асуудлыг шийдвэрлэхэд туслах, мэргэжлийн арга хэмжээ хэрэгжүүлэхэд тусалдаг.

Тэгэхээр жижиг дунд байгууллагын ERP систем нь байгууллагын үйл ажиллагаанд мэргэжлийн асуудлыг шийдэх, харилцаа холбоог сайжруулах, удирдлагыг мэдээллээр хангахад чиглэсэн программ юм.

Жижиг дунд байгууллага яагаад дотоод системтэй байх ёстой вэ?

Дотоод систем гэдэг бол бизнесийн удирдлага гэж ойлгож болно. Энэ нь жижиг дунд байгууллагыг олон улс руу ч чиглүүлэх боломж бүхий зөв систем юм. Сүүлийн үед бий болж буй жижиг дунд байгууллагууд ихэвчлэн уул уурхай, санхүү, барилга, үйлдвэрлэл, үйлчилгээ гэх мэт байна. 

Тэгэхээр жижиг дунд байгууллага зах зээлийн хуулийн дагуу бизнесийн арга хэмжээ боловсруулах, төлөвлөгөөгөө гаргах, төсвөө тодорхойлох, баримтжуулал, баталгаажуулалт хийх гэх мэт ажлуудыг тухайн систем дээр нэгдсэн байдлаар хийх юм. 

Хэрвээ жижиг дунд байгууллагад дотоод систем байхгүй бол тухайн байгууллагын үйл ажиллагаа болон мэдээллийг удирдах боломж, үйл ажиллагааны асуудлыг шийдэх зэрэг ажлууд хязгаарлагдмал болох юм.

ERP SYSTEM 🚀

Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?

  • Санхүү
  • Хүний нөөц
  • Маркетинг
  • Тайлан

Илүү нарийвчлан тайлбарлавал: 

  • Мэдээллийг удирдах: Дотоод систем байхгүй байгууллагад мэдээллийг бүрэн удирдаж чадахгүй учраас мэдээллийг үйл ажиллагаанд хадгалах, ашиглах, хайх зэрэг дээрээ асуудал үүсдэг. 
  • Ажилтнуудтай холбоо тогтоох: Дотоод систем байхгүй учраас мэдээллийг хувиргах, боловсруулах, багаар хамтран ажиллах, баг хамт олон нэгдсэн нэг ойлголттой болоход асуудал үүсдэг. 
  • Үр дүнтэй ажиллах боломж: Дотоод систем нь мэдээллийг ашиглах, үйл ажиллагааны боловсруулалт, тухайн үеийн төсөлт хөтөлбөр, үйл ажиллагааг хөгжүүлэх зэргийг үр дүнтэй болгодог учраас дотоод системгүй бол мөн л асуудал үүснэ. 
  • Үйл ажиллагааны асуудлыг шийдэх: Байгуулага доторх үүссэн асуудлыг шийдэх, хэрэглэгчтэй холбоотой мэдээллийг илрүүлэх, шийдэх зориулалттай байдаг учраас дотоод систем таны байгууллагад зайлшгүй хэрэгтэй юм. 

Эцэст нь байгууллагын хэрэглээг багасгах, үр ашигтай ажиллах, асуудлыг шийдэх, харилцаа холбоо үүсгэхэд дотоод систем зайлшгүй чухал юм. 

Холбоотой нийтлэл


Шэйр хийж түгээх