Хүний нөөцийн удирдлагын систем
Хүний нөөцийн удирдлагын систем: Хүний нөөцийн удирдлагын систем (Human Resource Management System, HRMS) нь байгууллагын хүний нөөцийн бүх асуудлыг удирдах, зохицуулахад зориулагдсан программ хангамжийн нэг юм.
Системийн бүтэц
Ажилтан сонгох ба ажлын байранд орох – Ажлын байрны заруудыг бий болгох, анкет бөглөх, ярилцлага хийх, шалгаруулалт зохион байгуулах зэргийг хамарна.
Цалин хөлс, шагнал урамшууллын удирдлага – Ажилтнуудын цалинг тооцоолох, нэмэгдүүлэх, нарийвчлан хянах үйл ажиллагаа.
ERP SYSTEM 🚀
Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?
Сургалт хөгжил – Ажилтнуудын ур чадварыг дээшлүүлэх зорилгоор сургалтууд зохион байгуулах, ур чадварын баазыг шинэчлэх.
Үнэлгээний систем – Ажилтнуудын ажлын байдал, амжилтыг тогтмол үнэлэх, тодорхой хугацаанд хийсэн ажлын үнэлгээг бичих.
Хүний нөөцийн мэдээллийн сангийн удирдлага – Ажилтнуудын өгөгдлийг цуглуулах, засварлах, шинэчлэх, хамгаалах.
Ажилтнуудтай харилцах холбооны удирдлага – Ажилтнуудын санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авах, хариу өгөх.
HRMS систем нь байгууллагын ажилтнуудын мэдээллийг зохион байгуулалттай хадгалдаг бөгөөд удирдлагуудад ажлын бүрэн бүтэн мэдээллийг олж авах, шийдвэр гаргахад туслах зорилготой программ юм.
ERP SYSTEM 🚀
Дижитал бүртгэлийн систем – Компанидаа цахим технологи нэвтрүүлэх үү?
HRMS болон ERP
ERP (Enterprise Resource Planning) систем болон HRMS (Human Resource Management System) системүүд нь байгууллагын өөр өөр хэсгүүдийг холбох, дата боловсруулж, шийдвэр гаргахад туслах чадвартай системүүд юм. Эдгээр системүүдийн зохицох зохицлыг дараах байдлаар тодорхойлох боломжтой. Үүнд:
Өгөгдлийн интеграци – HRMS нь ERP системийн нэг хэсэг байх боломжтой юм. Жишээлбэл, ажилтны мэдээлэл, цалингийн өгөгдөл, татварын мэдээллийг ERP системд нэгтгэх нь мэдээллийн давхардлыг бууруулж, дата нэгтгэлийг сайжруулахад тусалдаг.
Үйл ажиллагааны уялдаа холбоо – HRMS системийн мэдээлэл ERP систем дээр боловсруулагдах нь байгууллагын өмнөх болон дараах үйл ажиллагаануудыг холбогдох байдлаар зохицуулж, нийтлэг бодлого, стратегийг тодорхойлоход хувь нэмэр оруулдаг.
Хэрэглээний нэгдмэл байдал – ERP систем дэх мэдээллийн сан нь HRMS-ийн мэдээллийг ашиглах боломжтой бөгөөд энэ нь системийн хэрэглээний нэгдмэл байдлыг хангахад чухал ач холбогдолтой байдаг.
Шийдвэр гаргах дэмжлэг – ERP систем нь төлөвлөлт, санхүүгийн удирдлага, борлуулалт зэрэгт ашиглагддаг бол HRMS нь хүний нөөцтэй холбоотой шийдвэрийг гаргахад тулгарч буй асуудлыг шийдвэрлэхэд тусалдаг.
Хэрэглэгчийн туршлага – ERP болон HRMS системүүдийг хослуулан ашиглах нь хэрэглэгчдийн туршлагыг сайжруулж, нэгтгэсэн платформ дээр бүх мэдээлэлд хялбархан хандах боломжийг олгодог.
Системийн өргөтгөл – Байгууллагын хэмжээ өсөх тусам, ERP болон HRMS системүүдийг өргөтгөх, шинэчлэх шаардлага гардаг бөгөөд эдгээр системүүдийг хослуулах нь өргөтгөлийн үйл явцыг хялбаршуулж, өртөг багатай болгох боломжийг олгодог.
Мөн Workzone.mn компани нь Монгол байгууллага, компаниудад ERP системийг амжилттай нэвтрүүлж, байгууллагын дотоод бүртгэл, бизнесийн төлөвлөгөө, байгууллагын дотоод үйл ажиллагаа, алсын хараа, худалдаа үйлдвэрлэл, хүний нөөц, санхүү, тайлан, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, ажлын анализ зэрэг олон төрлийн үйлчилгээг нэг дор шийдвэрлэж өгдөг компани юм.Link дээр дарж тус компанитай холбогдон өөрт болон өөрийн компанид хэрэгцээтэй үйлчилгээг түргэн шуурхай авч зорилгоо амжилттай хэрэгжүүлээрэй. Танд шинэ эрин үетэйгээ хөл нийлүүлэн амжилтыг гартаа атгах боломж ойрхон байна, Яараарай…